Hari Ini

Labels: ,

Assalamualaikum..
insyallah saya nak update laa blog ni.
Hari ni Alhamdulillah saya bangun agak awal dari hari-hari biasa. Dapat jugak berjemaah di surau berdekatan. Pagi tadi seperti biasa selepas selesai menunaikan solah subuh saya pulang ke rumah. Rumah terasa sunyi kerana ibu dan bapa saya pergi haji. Lama dah tidak bertemu mereka.. hurmmm. tak mengapa, hidup mesti diteruskan. hehe
saya bersarapan dengan roti, kacang panggang (kegemaran saya) dan telur dada. Semuanya own made je.

selepas selesai makan, saya memeriksa jadual harian. Hari ini saya mesti menyelesaikan setiap satu sub topik matapelajaran Biology, Addmath dan sejarah. Tapi malangnya setelah selesai saya membuat addmath, sebaik sahaja saya membuka buku sejarah, mata pun apa lagi,mahu tidurlah. Saya tertidur agak lama juga. hurmm letih agaknya..

Waktu zohor disini masuk pada pukul 12 lebih, jadi sebaik sahaja saya bangun dari tidur, saya terus melakukan kewajipan saya sebelum saya menghadap komputer yang disayangi ini. heheh.. buka sahaja YM tup2,ada orang meminta jasa baik saya untuk tolong membuat header blog makciknya.. beberapa kali saya menukar template lain kerana template defult agak tidak menarik untuk header-nya ditukar. Alhamdulillah dapat juga saya menyiapkannya.




Alhamdulillah juga hari ini saya dikurniakan adik baru.. hehehe >.<.. tak mengapa. tak payah tau pun tak pe sapa adik baru tu. Maghrib dan isyak tadi dapat juga saya berjemaah d surau tp agak mengecewakan kerana surau di kampung ku ini x mendapat sambutan sangat. tak apa, mungkin ada hikmah disebaliknya kan..mungkin tu saja kot post saya kali ni. saja nak share-share rutin harian saya.. hehe .. wallahhualam..
assalamualaikum

2 comments:
gravatar
Zida said...
November 28, 2008 at 1:32 AM  

tnx syg!
;DD
eh,syg lak.
uh,my autie said thenks,
len kali leh minx tlg.
haha

she said like that,ok?

gravatar
pengiran92 said...
November 29, 2008 at 10:30 PM  

hehe.. apa laa yang ko merapu nih.. malu aku.. hehehe...
x pe2... klo makcik ko nak minta tlg boleh.. aku ok je klo fre.. hehe

Post a Comment