KMK 12

Labels: ,



Dah yang ke 12 da?? Hurm.. tiap-tiap tahun diri ini berhajat untuk ke program yang dianjurkan pada musim cuti sekolah.. diriku acap kali terlepas peluang yang amat bermanfaat ini. Mungkin ada kebaikan disebalik kejadian ini. Tak mengapa, Allah akan memberikan sesuatu yang tidak ku jangka nanti, Insyallah..

Mungkin saya boleh berkongsi dengan sahabat-sahabat saya tentang kem ni. Kem seperti ini banyak mendedahkan kepada kita akan pendidikan islam secara praktikal. Bagi saya , saya amat berminat dengan kem seperti ini tapi masih belum ada peluang. Disana juga kita akan lebih mengenali ramai kawan- kawan baru yang tidak pernah kita temui. Bak kata pepatah "berkawan biar seribukan".. x pa lah.. hehe atleast dapat tengok brochure nii pun cukup.. kepada siapa-siapa yang berminat bolehlah nanti kita pergi bersama-sama k.. hehe..

2 comments:
gravatar
FAriEz said...
November 26, 2008 at 5:11 PM  

ko gi x peng??
asal baru tunjuk bende ni..nape x awal2??

T____T

btw..kem yg under HALUAN memang x wat kat area sabah n sarawak ek?

gravatar
pengiran92 said...
November 26, 2008 at 9:27 PM  

heheh... kat sabah sarawak belum ada lagi.. maybe nanti kot.. lama lagi.. sabar je lah. Harap2 ada nanti

Post a Comment